فواید و عوارض پروتز بیضه چیست؟
نوشته شده توسط : ایران ماداس

پروتز بیضه روشی برای زیبا کردن ظاهر بیضه هایی است که آسیب دیده اند.هنگامی که بیضه ها به طور مادرزادی و یا در اثر عوامل تصادفی از بین می روند، از لحاظ دیداری ظاهری نامناسب پیدا می کنند.

علاوه بر این، سرطان بیضه، ترومای بیضه، عفونت بیضه و سرطان پروستات ممکن است سبب شوند مشکلاتی در بیضه به وجود بیاید.در این بیماری ها شکل ظاهری بیضه تحت تاثیر قرار می گیرد.

در نتیجه بسیاری از بیماران به دنبال راهی برای درمان این اختلال هستند. یکی از روشهای پیشنهادی برای رفع نقصهای ظاهری بیضه انجام عمل زیبایی پروتز بیضه است.

شما می توانید جهت خرید قرص پروستات از طریق وب سایت داروخانه آنلاین اقدام نمایید .

پروتز بیضه چگونه انجام می شود؟

 

فروش ویژه انواع ترالی حمل غذا وینکل پلاس

 

پروتوز بیضه ایمپلنتی است که در بیضه ها کار گذاشته می شود. همچنین، بیشتر این جراحی به دلیل ملاحظات زیبایی انجام می شود.این پروتزها هیچ اثر فیزیولوژیکی بر بیضه مردان ندارند.

همچنین کسانی که قصد انجام این عمل را دارند باید بدانند جاگذاری ایمپلنتها سبب فعال شدن سیستم باروری مردان نمی شود.تنها جنبه زیبایی دارد که برای بهبود وضعیت روانی بیماران انجام می شود.

پروتز بیضه هرگز نمی تواند وظایف طبیعی بیضه ها را انجام دهد و فقط از لحاظ دیداری به بیمار آرامش می دهند.عمل پروتز بیضه بر میل جنسی مردان تاثیری ندارد.

 

چرا افراد به سوی این عمل جراحی کشیده می شوند؟!

این واقعیت که تصویری بدشکل از اعضای بدن تاثیر بدی بر زندگی اجتماعی فرد می گذارد سبب می شود افراد مبتلا به اختلال ظاهر بیضه به سوی این درمان کشیده شوند.

جهت مشاهده و خرید انواع یخچال آزمایشگاهی کلیک کنید

این درمان رضایت کاملی را از لحاظ بصری برای مبتلایان به این بیماری به ارمغان می آورد. اگر در عمل اول رضایت کاملی برای بیمار ایجاد نشود عمل دوباره صورت می گیرد.

این عمل تنها اعتماد به نفس از دست رفته مردان مبتلا به بیماری مشکلات بیضه را ترمیم می کند.اما کسانی که می خواهند این عمل را انجام دهند باید هوشیار باشند علاوه بر اثراتی که داروهای بیهوشی بر بدن می گذارند، اگر این پروتز جابه جا شود می تواند باعث عفونت و خونریزی شود.

با توجه به اینکه عمل پروتز بیضه هیچ گونه خاصیت درمانی ندارد بیشتر متخصصان از مبتلایان به این بیماری یک درخواست دارند افراد از این عمل چشم پوشی کنند!

 

برای خرید مکمل های دارویی به کجا مراجعه کنیم؟

برای تهیه بهترین محصولات و مکملهای دارویی می توانید به سایت داروخانه آنلاین مراجعه کنید. همچنین، می توانید در زمان خرید از مشاوره های رایگان این مرکز بهره مند شوید.

 

مشخصات و قیمت انواع الکتروکوتر حرارتی

 

 





:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: